opera.com

اقرأ من المصدر

هجوم عنيف من هشام ماجد بسبب تصريح يوسف الشريف ورامي رضوان يوضح ... اعرف ماذا قالوا

محمد_الشويمي 06/28/2020

شن الفنان هشام ماجد هجوما عنيفا على بعض المتابعين الذين انتقدوا يوسف الشريف على التصريح الذي أدلى به في حواره مع المذيع رامي رضوان عبر قناة dmc والذي قال فيه "لا أحب المشاهد الساخنة"، والذي حرفه بعض المغرضين إلى "لا أحب ملامسة النساء"، وقاموا بالبحث عن مقاطع فيديو قديمة له تثبت عكس كلامه.

عرض الصورة على التطبيق يوفر إلى 80% من استخدام الإنترنت

وكتب هشام ماجد على صفحته الرسمية على فيس بوك "في بعض الناس سواء شغالين فالمجال الفني او صحفيين او ناس عادية استغلوا الكلام اللي قالوا يوسف الشريف في برنامجه مع رامي رضوان و ابتدوا يهاجموه و قاموا ناشرين حاجات لأفلام قديمة عملها عشان يثبتوا انه كان بيعمل الحاجات دي عادي و انه يعني كدة بيدعي الفضيلة و كدة... كل الأحترام ليوسف الشريف... فنان راقي و محترم بيتعب علي شغله و بيحترم جمهوره..و كل الإحترام لأي حد متفق او مختلف مع كلامه بس بإحترام ...و كل واحد ليه الحرية في افكاره طالما بيحترم اللي حوليه و مبيأذيش حد... مش عجبك كلامه تقدر ماتتفرجش علي اعماله او تقدر متشغلوش ...انما تطلع تقطع و تشوه فيه بحجة انك المحامي المدافع عن حق الفن و حرية الإبداع تبقي شخص ناقص".

فيما أوضح رامي رضوان حقيقة ما قاله يوسف الشريف" بصوا الخيبه!.. الملخص:

١- يوسف الشريف قال في الحوار "مابحبش المشاهد الساخنة. وبقيت بحط ده في العقود عشان حصل مشاكل قبل كده. ولا اطرح ذلك للنقاش..ولا يعني ذلك اني أفضل من أحد. فيه زملاء افضل مني بكتير. بس انا برتاح كده في شغلي."

٢- صحف كتبت انه بيقول "اضع بنود في عقود عملي لرفض ملامسة النساء"

٣- بدء كام شخص ينتقدوه على ما كتبته الصحف..اللي هو ماقالوش من الأساس!

اومال لو كان قال انه بيحب المشاهد الساخنة كنتم عملتوا ايه؟!!".

مصدر: opera.com
الآراء في هذا المقال هي آراء الكاتب الخاصة، ولا تعكس آراء أوبرا نيوز. اقرأ المزيد >>
أعلى التعليقات
Mamdouh99 · 06/28/2020
فنان محترم
محمد_الشويمي · 06/28/2020
اكيد

بيانات أقل، المزيد من الأخبار - أقل من 1 ميجابايت