opera.com

اقرأ من المصدر

حاول تشوية سمعة زوجته ليتزوج من أخرى

tahamahmouedtawfik 06/24/2020

طالب عدد كبير من رواد موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك بإعدام حسين زوج إيمان الذي قام بفكرة شيطانية بعد الاتفاق مع أحد الأشخاص بالدخول إلى منزله أثناء غيابه ودخوله بشكل مفاجئ ليتهم زوجته ويشوه سمعتها ويتمكن من الزواج بأخرى حيث أن أهله منعوه من الزواج بأخرى على زوجته أم أطفاله. 

عرض الصورة على التطبيق يوفر إلى 80% من استخدام الإنترنت

ونشر احد الأشخاص التي تربطه علاقه قرابه بالزوجه على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك قائلا: "حسبى الله ونعم الوكيل إيمان ماتت ربنا يرحمها ويغفر لها بسبب حسين جوزها عديم الرجوله وعديم النخوه عشان حسين يعرف يطلق إيمان ويتجوز واحده تانيه أتعرف عليها .. فكر فى حيله الشيطان نفسه ميعملهاش فكر يعمل لبنت الناس اللى متجوزها فضيحه عشان يقدر يطلقها بعد ما أهله رفضوا فكره طلاقه وجوازه من واحده تانيه بيقولوا مش كويسه .. عديم النخوه عمل إيه سلط عامل شغال عنده واداله مفتاح الشقه واتفق معاه أنه يطلع البيت وهو لابس نقاب وقت نوم مراته وابنه عشان يقلع النقاب وهدومه ومش بس كده لأ ويغتصبها كمان عشان الدليل وهو ييجىى يسبك الحكايه على أنه مصدوم ويطلقها ويخرجها بفضيحه". 

عرض الصورة على التطبيق يوفر إلى 80% من استخدام الإنترنت

واضاف: إيمان حست بحاجه غريبه فى الشقه وصخيت من النوم لقت الراجل ادامها فضلت تصوت راح العامل خانقها بسلك وماتت وبعد ما قتلها اغتصبها كمان سبحان الله راح يفضح مراته اتفضح هو وعايش بفضيحته حسبى الله ونعم الوكيل فيه وفى القاتل.

مصدر: opera.com
الآراء في هذا المقال هي آراء الكاتب الخاصة، ولا تعكس آراء أوبرا نيوز. اقرأ المزيد >>

بيانات أقل، المزيد من الأخبار - أقل من 1 ميجابايت